"Eğer bir hata yaptıysan özür dile. Minnet duyuyorsan teşekkür et. Kafan karıştıysa soru sor. Bir şey öğrendiysen öğret. Sıkıştıysan yardım iste. Yanlışsan kabul et. Karşılıksız verebiliyorsan ver. Birini seviyorsan ona şimdi söyle."
Aynanın karşısında beş yıl sonra bu hâline özlem duyacaksın. Şu anki yüzüne, şu anki bedenine, şu anki yaşına bakıp, "Keşke kıymetini bilseydim" diyeceksin. Bu sebeple şimdiden güzel olana şükret. Her zaman mükemmel olmak zorunda değilsin...