Filiz

Filiz
@Filiz0707
Bitmeyen kahve, bir deniz kıyısı, yeni kitaplar ve sonsuz umut lazım şimdi bize...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çağımız "her şeyin kolayı var" çağı. "Kolayı olmayan" bir şey varsa o da çocuk yetiştirmek sanırım.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Alıntı
Demet isimli okura yanıt verildi
Filiz
Maalesef canım...
Babamı kaybettim. Çok kitap okurdu… Her kitabında biraz daha büyürdü. Bana da en güzel mirası okumak oldu. Mekânı cennet olsun.
Filiz
Allah rahmet eylesin, sabırlar diliyorum.