Filiz Gokkaya

Filiz Gokkaya
@FilizGokkaya
İnsan öncelikle ve ivedilikle kendinden özür dilemeli Belki sonra başkalarından diler, ama once kendinden başlamalı önce kendinden..."
Neden nankörler bazı insanlar Batirdigi dikenleri toplamadan çiçekler açsın istiyorlar Hemde dikeni ciğerine kadar batirdiktan sonra
Reklam
Bir yol var önümde
Bir yol var önümde... Bazen sisli, bazen güneşli, bazen bulutlu, bazen yağmurlu. Bu yolun yönünü kim belirliyor? Ben mi dengeliyorum adımlarımı, yoksa çevremdekiler mi? Çok düşünmek mi güneşi çıkarır, yoksa "Aman boşver" deyip geçmek mi doğru olan? Bu dengeyi nasıl kuruyorlar? Yürürken hissediyorum; ayaklarım dikenlere batıyor. Canım acıyor, yavaşlıyorum. Ama geriye dönüp baktığımda, arkamda çiçek bahçelerinin açtığını görüyorum. Bu nasıl mümkün? Dikenlerin arasından geçerken nasıl oluyor da güzellikler bırakıyorum geride? Belki de hayat, tam da bu: Acıyla, belirsizlikle, mücadeleyle ilerlerken, farkında bile olmadan bir şeyleri güzelleştiriyoruz. Belki güneşi çıkarmanın sırrı çok düşünmekte değil; bazen sadece yürümekte. Bazen sisin içinden geçmekte, bazen yağmurda ıslanmakta. Yol her zaman düz değil, her zaman kolay da değil. Ama arkamızda bıraktığımız izler, başkalarına umut olabilir. Ve belki de dengenin sırrı, yolun her halini kabullenmekte saklıdır
1000Kitap
Piraye seyir defteri
Bugüne kadar, her gün bıkmadan usanmadan aynı rolü oynadın ‘yaşamım’ dediğin sahnede. O anlattığın hikâyedeki Mina rolünü oynadın. Ama o senin gerçeğin değil, kuşandığın bir rol sadece. Bu hikâye bitti... Bu oyun, bu rol bitti. Yarından itibaren gerçekte ne isen, onu bulman ve o olman için yürüyeceğiz birlikte.”
Alıntı
Ey sevgili yandikmi biz aşk ateşinde Düştümü yüreğimize kor ateşler Yoksa bir anlık heyecanla heveslemi Geçti yillarimiz Sevgi cicekleri yeserdimi kalbimizde Cokmu suladik çiçekleri Yoksa susuzmu bıraktık Tekrar acmadilar yuregimizde
Şiir
İnsan en çok kendine yalan söyler Gereksinimlerinizi karşılamak ve doğru bildiklerimizi devam ettirmek amacıyla bazı durumlarda mantigimizdan uzaklaşarak kendi yalanimiza kendimizi inandiriyoruz