Merhaba dostlar
@soylesi_yorum_ekibi sayesinde yeni bir yazarla tanıştım. Güzel ile çirkinin, iyi ile kötünün ezeli savaşı İlyas'ın, ailesinin, etrafındaki insanların hayatları üzerinden yorumlanmış. Seri cinayetler de romana ayrı bir merak unsuru ve sürükleyicilik kazandırmış.
Edebiyat öğretmenlerimizin bakış açıları, yorumları, soruları ve yazarımızın yanıtlarıyla çok güzel bir buluşma oldu. Emeği geçen herkese bir kez daha teşekkür ederim.
☆ Öyleyse çirkin diye bir şey yoktu. Az güzele çirkin diyorduk.
☆ Güç insanın güzelliğinde değil vicdanındadır.
☆ Mutsuz aileler birbirine benzemez ama her mutlu ailede akıllı bir kadın vardır.
☆ Vicdanımız olmasa karar vermek ya da seçim yapmak çok kolay olurdu. Ama hayat da bir o kadar çirkin olurdu. Hayatı güzelleştiren vicdanlı insanlardır.
Sevgiyle kalın
.
.
#VicdanveGüzellik
@ercn_baser
@ithakiyayinlari