Babamın bir vicdanı var mıydı?Acaba bir gece karanlıkta uyanıp kendi kendine,bazı insanlara kötü davrandım,bencillik ettim,insanlara acı çektirdim,diye düşündüğü olmuş muydu?
Yoksa bu noktaya hiç varmamış mıydı? Kendi ihtiyaçları ve acısı dışındakileri gerçekten hissedemiyor muydu?
Onunla iyi bir ilişki kurmanın bir yolu var mıydı?????
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Görünüşe bakılırsa Heather'da "bipolar affektif bozukluk " diye de bilinen klasik manik depresyon vardı. Bu hastalık nüfusun yaklaşık yüzde 1'ini etkiler tipik özelliği,depresyon dönemleri arasına serpiştirilmiş aşırı coşkulu duygu durumudur.Bipolar hastalar manik durumdayken fazla uyku ihtiyacı duymazlar.Üretken,enerjik,aşırı coşkun ve eğlencelidirler.Ayrica hızlı konuşma halüsinasyon,sanrı ve agresif davranışta görülebilir.Depresif hâle geçtiklerinde ise günboyu uyurlar .
Bizim türümüzün bu dünyada yaşamaya,hem biribirini hem dünyayı yok etmeye hakkı yok,hepimizin içinde korkunç bir canavar yaşadığı yadsınamaz bir gerçek
Harese nedir bilir misin?Devrelerin çölde çok sevdiği bir diken var.Deve dikeni yedikçe ağzı kanar.Tuzlu kanın tadı dikenin tadıyla karışınca bu devenin daha çok hoşuna gider. Kanadıkça yer, bir türlü kendi kanına doyamaz...
Ortadoğu'nun âdeti budur,tarih boyunca birbirini öldürür ama aslında kendini öldürdüğünü anlamaz.Kendi kanının tadından sarhoş olur.