kmL

kmL
@Filozof_17
لا اله الا الله
Bu hüznü siz de bilirsiniz, anlat deseniz anlatamam, enine boyuna yaşarım ancak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ve kendi hakkımızdaki bilmezlik bütün diğer bilmezliklerden daha kötüdür. “
"İnsanın bir noktadan sonra kimseye İhtiyaç duymadığı ve her şeyi kendisiyle de atlatacığına inandığı bir nokta var. İşte tam da orası olgunluk. Orası büyümüşlük. Orası sakinlik.."
Çocuklarımızı o savaş göndermeyi ret ettik çünkü bu savaş kurtuluş ( özgürlük ) savaşı değildir. Bu sayede bir çok insanımızın canını ve ruhunu kurtarmış olduk: HAYATLARINI KURTARDIK ÇÜNKÜ ÖLMEDİLER, RUHLARINI KURTARDIK ÇÜNKÜ ÖLDÜRMEDİLER! Yani ne KURBAN nede CELLAT olmalarına izin verdik.
Büyük Allah’a yemin ederiz ki köle olmayacağız!