"İnsanın bir noktadan sonra kimseye
İhtiyaç duymadığı ve her şeyi
kendisiyle de atlatacığına inandığı bir
nokta var.
İşte tam da orası olgunluk.
Orası büyümüşlük.
Orası sakinlik.."
Çocuklarımızı o savaş göndermeyi ret ettik çünkü bu savaş kurtuluş ( özgürlük ) savaşı değildir. Bu sayede bir çok insanımızın canını ve ruhunu kurtarmış olduk: HAYATLARINI KURTARDIK ÇÜNKÜ ÖLMEDİLER, RUHLARINI KURTARDIK ÇÜNKÜ ÖLDÜRMEDİLER!
Yani ne KURBAN nede CELLAT olmalarına izin verdik.