kmL

kmL
@Filozof_17
لا اله الا الله
Ağlayın, çocuklar!.. Mazlûmun, kendinde kıyılana, zalimin de kendinde kıydığına ağlayın! Mazlumun hesabı görülür; ya zalimin kaybettiği?.. Gözyaşına ulaşılmadıkça ele geçmez. Zalime daha çok ağlayın, çocuklar; zalimde beni ve kendinizi görün, ona daha çok ağlayın!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir şeyi izahla çözemediğimiz gibi izahsız da yapamıyoruz. Velî ne güzel söylemiş: - Bu iş ne akılla olur, ne de büsbütün akılsız!..

kmL

, bir kitap okudu
10/10
·323 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 26. kitabı
Necip Fazıl Kısakürek
8.7/10 · 2.972 okunma
"..Biz muhabbet fedaileriyiz, husumete vaktimiz yoktur!.."