kmL

kmL
@Filozof_17
لا اله الا الله
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanın düşünenleri olmalı; Merak edenleri, Hesapsız kitapsız değer verenleri, uzakta olunca özleyenler, sesini duyunca sevinenleri olmalı... "
Sadece bir merhaba deyip gidecektim. Bekleyişler pas tutuyor yüreğimiz daldıkça. Kapının arkasındakilere kuruyoruz hayallerimizi. Kalp atışlarının dahi kapıda beklemekle alakası çoktur. Meçhule olan hislerimiz maluma olan hislerimizden bilhassa daha çoktur. Çünkü hayaldir insanı uzun yaşatan. Sonra kifayetsiz bir sözün hamallığı kalır üzerimizde de kâfi olanı bir lahza taşımayız...
Koştum koştum yetişemedim; Sanki önümü kapatan bir sütundu zaman..
-Geceye yenilmeyen her kişiye, ödül olarak bir sabah ve bir gündüz, bir güneş vardır.-