"Çabuk," dedi Ben. "Gidelim."
Stan önce geldikleri yöne sonra bok borusuna baktı. Dudaklarını büzüp başını salladı. "Gidelim," dedi. "Bok da yıkanınca geçer."
Belki iyi veya kötü arkadaş diye birşey yoktur, dedi kendi kendine. Sadece arkadaş vardır, incindiğide yardıma gelen ve kendini yanlız hissetmemeni sağlayan kişilerdir onlar.