Başlangıçta söz vardi. Söz Tanrı'yla birlikteydi ve söz Tanrı'ydı. Başlangıçta O Tanrı'yla birlikteydi. Her şey O'nun aracılığıyla var okdu, var olan hiçbir şey O'nsuz olmadi. Yaşam O'ndaydı ve yaşam insanların ışığıydı. Işık karanlıkta parlar. Karanlık onu alt edemedi.