Firdevs Nur Gülas

Firdevs Nur Gülas
@FirdevsNur

Firdevs Nur Gülas

, bir kitap okudu
8/10
·600 syf.··
Beğendi
·
2018 12. kitabı
Akilah Azra Kohen
7.5/10 · 21,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2018 10. kitabı
Travis ve Güvercin’in hikayesi... Kitabı biraz eskiden okumuş olmama rağmen olayları hala o an okuduğum gibi hatırlıyorum. Bende çok ayrı bir yeri var bu kitabın. Konusu tam bir ‘bad boy’ konsepti gibi de olsa bence ‘bad boy’ların en güzeli. Travis Maddox bir marka misali. Kendine öz bir karakter. Kitapta Travis’i hemen çözebiliyoruz fakat Abby’yi kurcalamamız gerekiyor. Asıl Abby kim diye merak ediyoruz. Ben okuduktan sonra devam kitapları da çıktı ama orjinali bana yetti de arttı zaten. Heyecanı hiç eksik olmayan gayet sürükleyici bir kitap.
Tatlı BelaJamie McGuire · Yabancı Yayınevi · 20131,455 okunma
9/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2018 9. kitabı
Lou capcanlı deli dolu bir kız. Garip giyim tarzı ve sevecen bir gülümsemesi var. En azından benim hayallerimde. Kızımız Will’in yanında çalışmak için başvuru yapıyor ve o efsane roman işte böyle başlıyor. Gerçekten bu kitabın yorumunu spoilersiz yapmak çok zor. Şunu söyleyebilirim ki her an eğlendiğiniz kendinizi bazen Lou’nun bazen Will’in yerine koyduğunuz bir kitap. Hala daha arkadaşlarımla bu kitabı konuşmayı çok severim. Filmi de kitap kadar olmasada gayet başarılı. Filmin karakterleri tam benim kurguladığım karakterler gibiydi. Umarım sizde okuduğunuzda benim gibi çok seversiniz. . SPOİLER . . Bir sağlıkçı adayı olarak ötenazi hakkında bir şeyler yazmam gerektiğini düşünüyorum. Will’in kitabın sonunda kendini öldürtmesi gerçekten herkesi farklı bir safa çekiyordu. Bazıları o şekilde yaşamak onun için çok zordu acı çekiyordu üzülüyordu mutlu değildi diyebilir ama ben ötenaziyi hiçbir zaman doğru bulmuyorum. Bir çok yerde ötenazi destekçilerini anlayamıyorum. Bir yaşama son vermek. İntiharı yasallaştırmak bu kadar kolay olmamalıydı. Will için hele daha mümkündü yaşamak. Onu seven bir kız vardı. Onu olduğu gibi kabul eden bir kız vardı. Bir çok ötenazi yapan insanın elinde hiç bir şey yok. Onlar için bile doğru olmadığını düşündüğümüz bu sistemi, Lou’ya rağmen seçmiş olması beni çok üzmüştü. Tabii ki Allah kimseyi böyle kötü hastalıklarla sınamasın inşallah. Sizin ötenazi hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Senden Önce BenJojo Moyes · Pegasus Yayınları · 201333,1bin okunma