Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
" Maalesef zaman her şeyin ilacı değil ancak geçen yıllarda kederimizi kabulendiğimizde iyileşiriz..."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
# HER ŞEY Koca bir rezilliğin etrafında dönüp duruyor. Hepside memnun, hepside böyle olması gerektiğinden emin, ölene kadar da bu şekilde devam etmeye razılar. Ama ben edemem!! •| TOLSTOY
Benim pusulam da kuzey ben nereye gidersem orasıydı. Tıpkı özgür bir at gibi..
Böyle bir gün yaşayan varmı ;)
O günden sonra, ikisi arasında, yalnız kadınlarda görülen o yüksek, asil ve heyecanlı dostluk başladı.(⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡