Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Hiçbir sebep, tek başına doğru olamaz. Olgun bir elmanın yere düşmesi nedendir? Ağırlaştığından mı, sapının kurumasından mı rüzgardan mı yoksa onun dalından görüp de yemek isteyen çocuğun inanılmaz arzusundan mı, elmanın düşmesine sebep organik tabiatın meydana getirdiği hadiselerdir. Böylece elmanın çürümeye yüz tuttuğu için düştüğünü söyleyen bir ziyaretçi ile onu yemek arzusunun kuvvetinden de düşmesi için dua ettiğinden düştüğünü söyleyen bir çocuk aynı derecede haklıdırlar
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Firdevs

, bir kitap okudu
Puan vermedi·440 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2025 17:57
·
2025 8. kitabı
Lev Tolstoy
8.8/10 · 25,9bin okunma
Arada hepimize geliyor o şeytan :)
Şeytan diyor ki: " Aç pencereyi, Bağır, bağır, bağır; sabaha kadar"
Bekliyorum Öyle bir havada gel ki Vazgeçmek mümkün olmasın.♡
Sayfa 53·Kitabı okudu
Öyle mi olmak gerekiyor?
"Bu dünyada, insan mükafat beklememeli. Bu dünyada, ne namus, nede adalet var. İnsan, kurnaz ve kötü olmalı "