Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
" Teşekkür ederim hayatıma... Teşekkür ederim çektiğim her bir acıya... Teşekkür ederim yaşadığım her mutsuz geceye... Teşekkür ederim korkularıma... Teşekkür ederim girdiğim her çıkmaz yola... Teşekkür ederim karanlığıma" çünkü hiçbiri olmasaydı bende olmazdım. Acıyı yaşayamazdım, mutluluğun tadını bilemezdim. İşte bu yüzden bilin ki her nerede ne yaşıyorsanız yaşayın bazen acı çekmemiz gerekiyor ki mutluluk geldiğinde onu tanıyabilelim. Bazen karanlıkta kalmamız gerekiyor ki ışıklar yandığında aydınlığı ne demek olduğunu anlayabilelim...🌙🌑 •|Karantina
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Tanrım bana kitap dolu evle çiçek dolu bir bahçe ver" /Konfüçyüs
İsmet Özel
Neye uzattıysak elimiz, bir arşın bizden uzak. Kayıyor gözyaşlarının göğertiği ne varsa gövdemizden. Saklı kim ? Biz. Sırlı kim? Biz. Kimdir sığıntı? BİZİZ...
Şiir
Zaten dünyayı erkekler bozar, savaş çıkarır, felaketlere sebep olur. Kadınlar ise hayattı devam ettirir, yaraları sararlar.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Mesude'nin o incecik, zarif, hayal gibi görüntüsüyle yaseminlere elini uzatışına bakmış ve demişti ki " çiçeğe dokunuşu çiçekten güzel"
Sayfa 100 - İnkılap yayınları/ Mustafa·Kitabı okudu