Ya bu nasıl bir şeydir yemin ederim yaa. O kadar sinirliyim ki şuan, ya bebek! BEBEK!! Yeni doğmuş bir bebekle senin nasıl bir derdin olabilir ki. Eğitimin bu kadar kötü ve bayat olduğuna mı yanayım( çünkü bu haltı yiyenler doktorlar 6 yıl " sözde" tıp eğitimi alıyorlar ama gel gör ki bir halta yaramamış, baş hekimler...) Bu çöplerin elini kolunu sallaya sallaya bu işlere girişmesinemi yanayım ve işe girişmesine cesaret görmelerine mi? Yada bu cesaret görmelerine sebep olan ülkemizde mallesef, malllesef ki olmayan adalette mi yanayım?