Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Bende ^⁠_⁠^
Yani dünyanın düzenini yeni anlamaya başladığımı söylemek istiyorum
Sayfa 103·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Dökmeye niyetim yok içimi, zor sığdırdım zaten "
Tarih boyunca erkeğin kadını koruduğu söylendi. Sahi erkek, kadını kime karşı koruyordu!
Bir kadının penceresini dünyaya açan ilk el babasıdır, o hangi pencereyi açar, gökyüzünü hangi renge boyarsa öyle görürsün dünyayı da bütün erkekleri de. Ölene kadar hemde....
Pardon da kimin namusu dan bahsediyoruz? Kocaman bir ailenin namusu, bir kadının bacak arasına bakıyor ya...
Sayfa 79·Kitabı okudu