Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Ama insanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür. Nankörün nankörüdür ^⁠_⁠^
Sayfa 32·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Medeniyetin insanda duygu çeşitlerini artırmaktan başka işe yaradığı yok. Duygularının çeşitlenmesiyle insan işi kan dökmekten zevk almaya kadar vardırabiliyor.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Medeniyet neyimizi yumuşatmış?
Çevrenize bakın bir kere: kan gövdeyi götürüyor, hemde keyifli keyifli, şampanya gibi akıyor... İşte Kuzey Amerika'nın ebedi birliği... Medeniyet neyimizi yumuşatmış?
Sayfa 25 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Bana en çok dokunan, suçlu olsam da olmasam da her zaman bir çeşit tabiat kanununa uyar gibi , herkesten önce kendimi suçlu görmemdi.
Sayfa 9 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Vicdan her an çığlık çığlığa haykırıyor ama insanoğlu artık onu duyamaz hâle geldi