" Ya kaçtığımız kendimizsek"
Kaçtığım kendim miydim? Zihnimin içindeki o dağları deviren, denizleri taşıran, ateşleri alevlendiren ve buzları çığlara dönüştüren sadece kendim miydim?
Vicdan,
Sıcak ve yumuşak bir sözcük.
Altın değerinde, ağır bir sözcük.
Herkesin, kayıtsız, şartsız saygı duyduğu,
üzerinde hem fikir olduğu bir sözcük.
....
ANCAK NEREDE O ?