"Sen kendin için bir şey yapmıyorsan kim senin için bir şeyler yapacak? Sen kendi yaralarını kendin sarmadan kim sana yardım edebilir gerçekten? Eğer başkaları için önemli olmadığını hissediyorsan ilk önce kendine şunu sormalısın; 'Ben kendim için önemli miyim?'"
"Yarın, ne getirecek bilmiyorum ama her şeyi doğru yapmış değil 'Yaşadım' diyebilecek biri olarak ölmek istiyorum. Hayat hata yapmaktan korkmak için çok kısa. Korkmuyorum."
"Geçmiş bazen de biten bir şey çünkü, evet. Neyi bir ömür yanınızda taşımak istediğiniz, kalbinizi kimlere emanet edeceğiniz tamamen size kalmış. Kendinize neyi reva gördüğünüz de öyle."