Hiçbir erkekten nefret etmeme gerek yok, bana zarar veremez.Hiçbir erkeği pohpohlamaya ihtiyacım yok yok, bana vereceği hiçbir şey yok. Böylece farkına varmadan kendimi insan ırkının diğer yarısına karşı yeni bir tavır benimserken buldum. Herhangi bir sınıfı ya da cinsiyeti bir bütün halinde suçlamak saçmaydı.
Bir yıl içinde kadınlarla ilgili kaç kitap yazıldığına dair herhangi bir fikriniz var mı? Bunlardan kaçının erkekler tarafından yazıldığına dair herhangi bir fikriniz var mı? Belki de evrendeki en çok tartışılan hayvan olduğunuzun farkında mısınız?