“Doğadan üstün olduğu sanısına kapılıp onu dilediğince tüketen uygar insan, hayvanın, bitkinin, toprağın ve doğa insanının bilgeliğinden yoksun bir varlık. İnsan aya gittiği gibi, gün gelir Mars'a da gider, daha öteye de. Çünkü, doğanın bilgeliğinden yoksun bırakılmış olmanın hırçın yalnızlığını ödünlemek zorunda.”
“Yaşanan yaşanmakta iken, yaşananı açıklamaya çalışmak, yaşananı öldürür. “Şuan çok mutluyum” dediğinizde, yaşadığınız duygu sona erer ve bilgilendirme moduna geçmiş olursunuz.”