📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dolunay yansıyor denize, uzaklara bakıyorum... Annem diyor ki; " Ne düşünüyorsun?" Kimsenin uğramadığı bir parkın bankına oturup, simit yiyip ayran içtiğimiz sonra da utana sıkıla beni okula bıraktığı günü..." diyorum. İnsan bazı şeyleri elde edince nasılda küstahlaşıyor değil mi anne?
Beni güzel hatırla
Bunlar son satırlar...
Farzet ki bir rüzgardım
Esip geçtim hayatından
Ya da bir yağmur
Sel oldum sokağında
Sonra toprak çekti suyu...
Kaybolup gittim
Belki de bir rüyaydım senin için
Uyandın ve ben bittim....
Beni güzel hatırla...