....İnsanlar birbirlerini tanımanın ne kadar
güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense, körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar...
....Çünkü tarihin akışı, zorlanmaktan hoşlanmaz, kahramanların kendisi seçer, ne kadar zorlasalar da davetsiz gelenleri hiç acımadan geri çevirir; kaderin arabasından düşen olursa onu artık yukarı
çekmemek gerekir...