4 yaşındaki yeğenimle (erkek) oyun oynuyoruz ona dedim ki tamam şimdi ben uyuyorum ve beni uyandırmak için hazırlaman gereken bir iksir var doğru formül için 3 hakkın var eğer üçüncü de de yanlış yaparsan sonsuza kadar uyuyacağım durdu ve dedi ki tizee ben uyuyayım sen iksiri yap dedim olmaz öyle ben uyudum bi kere birkaç saniye durdu bu defa da şöyle dedi: tizeee ben bu oyunu oynamicam shsh
Kişisel özellikleri
Kaybetmeye tahammül 0 (erkek demem kafiydi bu kısma shsh) risk alma asla garanticilik pekala ahah tizi sevgisini de ekleyeyim ben ama sonsuza kadar uyuma ihtimalimi ciddiye aldıysa minnoşum