Şimdi bir adam öldürecek.Bir cana kıyacak...Öfkesi,aşkı,sevgisi olan bir şeyi ortadan kaldiracaktı.Buna,kendinde hak görmüyor gibi bir duyguya kapılmıştı.
"Anasını avradını... Darıdan ufağını... Kurşununu, eşkıyasını... Köyünü, ağacını, taşını toprağını, kayasını, yarasını... Abdi Ağanın da avradını... Yaranın da avradını... Hişt duydun mu sen Abdi Ağa ölmemiş be. Vay koca pezevenk vay! Üzülme be o koca pezevengin işini görürüz. Aldırma. Yiğeninin de avradını. O ölmüş işte..."