Florasan Gúl

Florasan Gúl
@Florasangul
Güzel zamanlar geçireceğiz... musmutlu zamanlar...
8/10
·207 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Eveeeet sömestirımın ikinci kitabı da bitti aslında yine bir sabahattin Ali kitabı okuyordum sonrasında bu kitabı aldım ve ilk hevesle hemen başladım. Mustafa kutlunun daha önce uzun hikayeyi okumuştum. O da aynı şekilde güzel bir hikaye kitabıydı diyebilirim. Yani olayın örgüsü baya iyiydi. Bu kitabında aynı şekilde karakterleri yazarın üslubu baya iyiydi. Sadece sonu beklediğim gibi bitmedi. Yani aslında sonu biraz muallakta kalmış da yazar bitsede gitsek tavrını takınmış gibiydi. Bilmiyorum ama öyle geldi şahsen ama sonuna kadar akıp giden sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu. İçeriğinden çok ufak bahsedip kaçıcam. Baş karakterimiz Nur ve Sinan her ikiside güzel karakterlere sahip iki insan ve buluştukları yani ilk karşılaştıkları yer ise bir cami kitaba başlarken böyle bir ilk bölüm beklemiyordum şahsen yazar ilk başta olayın ortasından girip sonrasında baştan başlamış gibiydi yani ben öyle algıladım. Nur dine meraklı bir mimar. Aklındaki sorulara cevap bulmak için çok şeyh arıyor çok şehir geziyor bursa konya gibi sonunda asıl olanı karamanda buluyor diyebilirim. Kitabı önerir miyim? Eveeeet sadece sonu dediğim gibi biraz muallakta o kadar okumanızı tavsiye ederim. Güzel gecelerr...
NurMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 20144,923 okunma
Tahallî isimli okura yanıt verildi
Florasan Gúl
Kesinlikle ciddi anlamda hiç böyle bir son beklemiyordum kitabı bitirdikten sonra kitabı bir kenara bırakıp biraz düşündüm ve bu nasıl son ya deyip sitem ettim diyebilirim.