Buraları pek boş bırakmışım :(
“Ne kadar da benim gibiydin bakışın duruşun sende kendi mi görmüştüm ama meğersem hepsi bir göz perdesinden ibaretmiş meğersem gözlerime perdeler inmişte senin kusurlarını kapatmış ya da ben çok safmışım da görememişim. Ama olsun güzeldi sende ki beni görmek ...
Teşekkürler Sevgili sende ki beni bana gösterdiğin için...”
FlorasanGül:)