Merhabalar, Zülfü Livaneli’nin okuduğum 4.kitabı idi. Açıkçası beni içine alan bir konusu olmadı. Hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim. Başlarda iyi gidiyordu fakat sonunu getirmekte zorlandım. Gelelim içeriğine yazarımız o kadar bilgili ve geniş bir pencereden bakıyor ki.. Fakat bence kafa karışıklığını fazlasıyla kitaptaki karakterlere yansıtmış ve fikirlerini onlar üzerinden dile getirmiş olduğunu düşünüyorum. Bence en iyi yaptığı şeyi yapmalı, şarkılarını bestelemek ve seslendirmek, böylesi çok daha iyi..