"Ormanda yolunu yitirmiş çocuklar gibi terk edilmislik içindeyiz. Önümde durup bana baktığında, ne sen benim içimdeki acıları anlayabiliyorsun, ne de ben seninkileri. Ve senin önünde kendimi yere atsam, ağlasam ve anlatsam bile, biri sana cehennemi sıcak ve korkunçtur diye anlattığında cehennem hakkında ne bilebilirsen, benim hakkımda da ancak o kadarını bilebilirsin"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhabalar, Zülfü Livaneli’nin okuduğum 4.kitabı idi. Açıkçası beni içine alan bir konusu olmadı. Hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim. Başlarda iyi gidiyordu fakat sonunu getirmekte zorlandım. Gelelim içeriğine yazarımız o kadar bilgili ve geniş bir pencereden bakıyor ki.. Fakat bence kafa karışıklığını fazlasıyla kitaptaki karakterlere yansıtmış ve fikirlerini onlar üzerinden dile getirmiş olduğunu düşünüyorum. Bence en iyi yaptığı şeyi yapmalı, şarkılarını bestelemek ve seslendirmek, böylesi çok daha iyi..
Selamlar, bu kitap Zülfü Livaneli’nin okuduğum üçüncü kitabı oldu. Kitabın adından yola çıkarak içeriği hakkında bir tahminde bulunmak kolay fakat okudukça tahminimden çok farklı olaylarla karşılaştığımı söylemek isterim. İlk başlarda kısır bir döngüde hissettim kendimi fakat ortalarda ve sonlara doğru kitabı elimden bırakamadım. Sonunu merakla bekliyorsunuz…