Selamlar, bu kitap Zülfü Livaneli’nin okuduğum üçüncü kitabı oldu. Kitabın adından yola çıkarak içeriği hakkında bir tahminde bulunmak kolay fakat okudukça tahminimden çok farklı olaylarla karşılaştığımı söylemek isterim. İlk başlarda kısır bir döngüde hissettim kendimi fakat ortalarda ve sonlara doğru kitabı elimden bırakamadım. Sonunu merakla bekliyorsunuz…