-İnsan dişlerini ağzından söküp başka bir yerine koymak lazım gelirse neresine koymalıdır?
+Gözlerine efendim...
-Neden?
+Çünkü bazı kötü kalpliler, kendi cinslerini gözleriyle de yerler.
Demek ki ben adeta çılgın yardımcısı yahut deli adayı oldum. O saçmaları ezberleyeceğim. İmtihanımı verdikten sonra cinnet dersinden diploma alacağım...
Ne yazık ki sabun köpüklerine takılıp havalarda uçmuyoruz mutluluk içersinde; yaşamlarımızda hep bir önce ve sonra var ve bu önce ile sonra, bir av üzerine atılan ağ gibi konuyor üzerimize.