Ahmet Ümit in kaleminden okuduğum ikinci kitaptı. Açıkçası çok beğendim. Birinci kitap Agatha'nın anahtarı daha kısa öyküler içeriyordu. Bu ise uzun ve dolu dolu bir kitap. Klasik kitapların aksine polisiye romanın içine yoğun bir şekilde tarih ve psikoloji işlenmiş. Böylece hikaye içinde başka hikayelere dalıyorsunuz. Kendinize kaptırıyor ve akışa bırakıyorsunuz. Mutlaka tavsiye ederim