📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaşam, bize bütün kitapların öğrettiğinden daha çoğunu öğretir. Çünkü yaşam, bize karşı direnir. İnsan, ancak engellerle karşılaşılaşıp onları aşmaya çalıştıkça kendini tanıyabilir," der.
Ermiş... Çok sıkıcı bir okuma oldu benim için. Bitse de gitsek kafasında okudum. Halil Cibran'la ilk -Meczup- kitabıyla tanışmıştım.Onu okumak gayet keyifliydi fakat bu kitap için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Felsefe kitabı olmasından dolayı mı böyle yoksa çevirinin kötülüğünden bilemiyorum ama cümleleri devrik ve yer yer anlamsızdı. Çeviri güzel olsaydı öğretiler çok anlamlı olabilirdi. Farklı bi yayıneviyle tekrar okumak gerekli diye düşünüyorum.