"Biliyor musunuz, çok yalnızım; dünyada hiç kimsem yok! İnsan susar, susar, ama bir gün gelir, ruhunda biriken şeyleri ansızın boşaltmaya başlar... O zaman da, ağaçla da konuşmaya razı olur."
Eğer mümkünse bu güvensiz dünyada...seni bir defa veya bin defa, şimdi,şu anda veya her an hayal kırıklığına uğratsam da benden korkup, kendini uzaklaştırma.