Ben hep 17 yaşındayım
Her ayak sesinde ürperirim
Demir kapının her açılışında
Göğsümün kafesine sığmaz yüreğim
Her türlüsünü tattım
Acıların, ayrılıkların...
Her şeye biraz alıştım
Bir seni beklerken
Kendimi yenemedim.
Yazar ilk kitabından farklı bir şey sunmamış. İlk kitabı okuduysanız bunu okumanıza gerek bile yok çünkü adeta kitabın aynısını tekrar yazmış. Sıkı bir Stephenie Meyer hayranı olarak hayal kırıklığına uğradım.