-Anayasa’yı tangır tungur etmişiz; bastılar sopayı, nedir bunun cezası?
Anayasa’yı silah zoruyla değiştirmek... yani yasadaki tanımla Anayasa’yı “tağyir, tebdil ve ilga” etmek...
- Anayasayı tağyir, tebdil ve ilga ettin mi?
-efendim?
- oğlum Yani savcı diyor ki, Anayasayı tağyir, tebdil ve ilga etmişsin, ne diyorsun?
- o dediğinizden hiç yapmadım komutanım...
- oğlum, anayasayı ihlal ettin mi?
- efendim, biz köylüyüz. Ne anlarız Anayasa’dan! İhlal edilmişse şehirliler etmiştir.