çok karmaşığım şu sıralar. Her şeyim yarım, cümlelerim yarım, benliğim yarım, nefeslerim yarım. içimde bir şeyler kanıyor, içimde bir şeyler sızlıyor. Ne yapsam bilmiyorum kafamın içindekiler susmak bilmiyor. sarmaşıklarım birbirine dolandı. Duygularım birbirine girmiş vaziyette. Ne ağlayabiliyorum, ne de gülebiliyorum. içimde bir yerler bomboş bir organımı almışlar sanki onun eksikliğini çekiyorum. bakışlarım çok donuk, yorgun, bitkin. Gözlerim açık duramıyor, kapatsam anılar zinciri kuşatıyor her bir yanımı. İçimde bir şeyler var, hem bağırıp çağırasım hem de sonsuza dek susasım var. Özlüyorum, neyi ve kimi özlediğimi bilmeden özlüyorum. bazen sesler duyuyorum, paranoyaklığım şu son zamanlarda arttı iyice en ufak şeyde korkuyorum. Göz kapaklarımda bir ağırlık var, berbat bir ağırlık. İçim daralıyor dar geliyor bu şehir kalamam buralarda. Gitmem lazım, Gitmem lazım...