Perdeyi kaldırıp arkasına geçmek! Hepsi bu ! bu duraksama, bu korku niçin ?Aarkasının nasıl olduğu bilinmediği için mi ?Dönüşü olmadığı için mi ? Hakkında belli bir şey bilmediğimiz kargaşa ve karanlığı sezmek bilincimize özgü bir nitelik olduğu için.
Ah birazcık kaygısız olmak beni şu güneşin yaşadığı dünyada insanların ne mutlusu yapardı. …. Bana her şeyi bağışlayan güzel tanrım niçin verdiklerinin yarısını geri alıp bana özgüven ve yeterlilik duygusu vermedin ki.