📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı danışanlarımın "Müzik bana çok keyif veriyor, kendimi müzikle iyi hissediyorum" dedikleri oluyor.
Doğru ... Müzik insana iyi gelir, ruha gıda veren bir yanı vardır ...
Ancak birçok kişi müziği iyi gelen yanı için değil, duygularını bastırmak için bir oyalanma aracı olarak kullanmaktadır. Bu kişilerin keyif aldığı şey, müziğin kendisinden çok, duygularının bastırılması ve vaktin yüzeysel geçirilebilmesidir. Ve birçok kişi yine acı ile şekillenmiş duygu dünyasının acıya yatkın yanını müzikle sürekli aynı düzeyde tutmaya gayret ettiğinin farkında da değildir.