"Neden hep yanımdasın?"
"Seni sevdiğim için."
"Sen beni sevmiyorsun, benim yanımda kendini iyi hissediyorsun."
"Sevmek iyi hissetmek değil midir?"
"Sevmek iyi hissettirmektir ... "
"Pek i ben neden senin yanında kendimi iyi hisse-diyorum?"
"Seni sevdiğim için."
"Ben de sevmeyi öğrenebilir miyim?"
"Öğrenebilirsin. Ama önce kendini sevmelisin.
Kendini sevmedikçe başkasını sevemezsin."
"Ben kendimi sevmiyor muyum?"
"Sen kendini sevmiyDrsun."
"Ben neden kendimi sevmiyorum?"
"Çünkü çocuk k en sevi l medin ... "
"Annem beni hep sevdiğini söylerdi."
"Annen seninle kendini iyi hissederdi..."
"Üzüldün mü?"
"Üzüldüm, ama mutlu oldum."
"Neden?"
"İçimde hep eksikliğini hissettiğim şeyi buldum." "Eksik olan şey nedir?"
"Başkasının beni sevmesi değil, kendimi sevmem eksik."
"Bunu duyduğuma sevindim ... "
"Ne oldu?"
"Korkuyorum ... "
"Neden korkuyorsun?"
"İçimde bir ses, sevilmeye değer olmadığımı söy lüyor ...
Kendimi sevemeyeceğim diye korkuyorum.
Kendimi nasıl seveceğimi bilmiyorum."
"Kendini sevebilmek için önce sevilmeye değer olduğunu fark etmelisin. Sevilmeye değer olduğunu fark etmek için de kendini affetmelisin ... Kendini affetmedikçe kendini sevemezsin ... "