Bir kitap, içimizdeki donmuş denize indirilmiş bir baltadır… Eğer okuduğumuz bir kitap bizi kafamıza vurulan bir darbe gibi sarsmıyorsa, niye okumaya zahmet edelim ki?
Çok okuyunca, kitap kurdu olacak ablası... ^-^
"Koçali Prenses'e âşıkmış. Onu saf ve temiz bir sevgiyle seviyormuş. Ona kalırsa bunda hiçbir yanlışlık yokmuş. Nasıl bir yanlışlık olabilirmiş ki? Sevmenin neresi yanlışmış?"