Bir dosta yazılan mektuplardan mütevellit kalemsiz okunmayacak güzel kitap, başucu kitabım benim. Kitabın sonunda bir soru işareti ve üç nokta ile kalıyorsunuz ki bu zihninize sonsuz kelime, yüreğinize sadece kitapların oluşturması mümkün olan bir sıcaklık bırakıyor ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bitmesin istemekli bir kitap.Okumaktan ziyade dinliyormuşum gibi kitabı ve Sadri Alışık da bizimle imiş gibi...
Müzeyyen "ya sevmenin kendisini ya da seven hâli ile kendini seviyor..."