Çok güzel bir şiir kitabı. Atsız yine döktürmüş. Bu adam her alanda başarı gösteriyor. Ve kalemi gerçekten etkileyici. Sizi asla sıkmıyor ve aksine fazlasıyla etkiliyor. Cümleleri sağlam etkisi daha sağlam. Dakikalarca düşünebilirsiniz bir cümle üstünde.. Tavsiye edilir. :)