📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hem betimlemeleri hem de kurgusu eksik geldi bana oysa ki konu çok güzeldi. Herkes Elise Kova yazmışsa kesin güzeldir dediği için alıp okudum aslında(yazarı ilk defa okudum) ama beğenmedim ben dediğim gibi konusu güzeldi daha detaylı anlatılsa ve karakterleri daha çok tanısaydim kitabı da severdim karakterleri çok tanıyamayıp samimi gelmeyince ister istemez kitabın içine giremiyorum ve kızın davranışları da bir yerden sonra sıktı beni çünkü sürekli kendini tekrar ediyordu maalesef beklediğim gibi olmadı hiç
Açıkçası seriyi çok çok sevmeme rağmen bu kitabı çok beğenmedim. Normalde Sarah'ın kitaplarını okurken sanki kitap okumuyorum da dizisini izliyormuşum gibi olaylar canlanır gözümde anlatımını falan çok beğenirim ama bu kitapta olmayan bir şeyler var . Belki de Nesta'nın bencilliklerine katlanamadigim için sevemedim .