Şeyma

Şeyma
@Fseyma
Geldik, çağı gördük ve ürperdik. Gülümsemek neydi onu hatırlayın.
Ah İstanbul ! Sonsuza uzanan zamanda mevsimleri elerken, kaç aşkı daha öğüteceksin sen kim bilir. Zamanın ruhu, en ziyade sende yaşar çünkü... Gel zaman... git zaman..İstanbul, minelezel, ilelebed...
Reklam
Ama yüreğin belleği vardır.
Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları; çünkü sonradan yeni tohumlar verirler. Mutluykende üzgünkende hatırla bunu. Her şey geçip gider, yaşlanır, ölür ve yeniden doğar.-En uzun ağaçlar dahi böyle küçücük tohumlardan çıkar. Bunu unutma ve hayatta sakın aceleci davranma.
Senin unutamadığın, daima senden uzakta olandır.