Şeyma

Şeyma
@Fseyma
Geldik, çağı gördük ve ürperdik. Gülümsemek neydi onu hatırlayın.
Hedefe ulaşmak istiyorsanız eğer sabır ile dua..
Reklam
Kafamda bir tuhaflık var, ne yapsam bu alemde yapayalnız hissediyorum kendimi.
"Çiçekli şiirler yazmama kızıyorsunuz bayım Bilmiyorsunuz darmadağan gövdemi Çiçekli perdelerin arkasında saklıyorum. Karanlıkta oturuyorum, ışıkları yakmıyorum..."
Şiir
Siz bilmezsiniz albayım: İnsanlık tek başına kollarımda can verdi. Yanında kimseler yoktu.