Şeyma

Şeyma
@Fseyma
Geldik, çağı gördük ve ürperdik. Gülümsemek neydi onu hatırlayın.
Davransana... Eller de senin, baş da senindir!  His yok, hareket yok, acı yok... Leş mi kesildin?  Hayret veriyorsun bana... Sen böyle değildin.  Kurtulmaya azmin neye bilmem ki süreksiz? Kendin mi senin, yoksa ümîdin mi yüreksiz
Reklam
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Aydın olmɑk için önce insɑn olmɑk lâzim. İnsɑn mukɑddesi olɑndır. İnsɑn hırlɑşmɑz, konuşur, mɑruz kɑlmɑz, seçer . Aydın kendi kɑfɑsıylɑ düşünen, kendi gönlüyle hisseden kişi. Aydını yɑpɑn; ‘uyɑnık bir şuur, tetikte bir dikkɑt ve hɑkikɑtin bütününü kucɑklɑmɑyɑ çɑlışɑn bir tecessüs..
İstersen binlerce insanla birlikte öl, yine de yalnız ölüyorsun. Yapayalnız. Sırayla değil ölüm. Kitlesel değil. Geleneksel değil. İlk defa sen ölüyorsun. Son defa sen.
Mutlu olmaktan daha önemli bir şey var. Mutsuz olmamak.