Şeyma

Şeyma
@Fseyma
Geldik, çağı gördük ve ürperdik. Gülümsemek neydi onu hatırlayın.
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Reklam
Aydın olmɑk için önce insɑn olmɑk lâzim. İnsɑn mukɑddesi olɑndır. İnsɑn hırlɑşmɑz, konuşur, mɑruz kɑlmɑz, seçer . Aydın kendi kɑfɑsıylɑ düşünen, kendi gönlüyle hisseden kişi. Aydını yɑpɑn; ‘uyɑnık bir şuur, tetikte bir dikkɑt ve hɑkikɑtin bütününü kucɑklɑmɑyɑ çɑlışɑn bir tecessüs..
İstersen binlerce insanla birlikte öl, yine de yalnız ölüyorsun. Yapayalnız. Sırayla değil ölüm. Kitlesel değil. Geleneksel değil. İlk defa sen ölüyorsun. Son defa sen.
Mutlu olmaktan daha önemli bir şey var. Mutsuz olmamak.