Mesela neden senin odanda duran, sen sandalyende, çalışma masanda otururken, uzanırken ya da uyurken seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim?
Mektupta dikenler var, bedenime saplanıyorlar ama onları sen yönlendiriyorsun -doğal olarak bu zevkten ve acıdan titrediğim gerçek bir an- senden gelen bir şeye katlanmak hiç zor olabilir mi?