Fulya Doksar

Fulya Doksar
@FulyaDoksar

Fulya Doksar

, bir kitap okudu
8/10
·304 syf.··
32 saatte okudu
·
2020 37. kitabı
Honore de Balzac
7.8/10 · 18,6bin okunma
Reklam
8/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2020 36. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2020 16:42
Mai ve Siyah’ı günümüz Türkçe’siyle okuduğum için rahat okuduğumu söyleyebilirim. Yıllardır ertelediğim bir kitaptı, dilinin ağırlığından çok korkuyordum. Her ne kadar eski halini okumak daha doğru olsa da bir zaman sonra anlayamadığım için sıkılıp bırakmaktansa günümüz Türkçe’si ile okuduğum için memnunum. Halit Ziya Uşaklıgil’in bu kitapta romantik yönünü ortaya çıkarttığı çok belli. Ahmet Cemil duygusal, hayalleri ve idealleri olan, şiir ve deneme yazar bir karakter. Babasının ölümünden sonra çektiği zor durumların ve Lamia’ya olan aşkının da anlatıldığı kitapta daha çok Ahmet Cemil’in memuriyet hayatından bahsediliyor. Kitabın dili biraz ağır geldi diyebilirim. Daha doğrusu Uşaklıgil’in uzun betimleri beni zaman zaman yorsa da betimlemelerin güzelliğini düşünerek okumaya devam ettim. Okunması gereken güzel eserlerimizden biri...
Mai ve SiyahHalid Ziya Uşaklıgil · İş Bankası Kültür Yayınları · 202434,8bin okunma
“Kurumuş yürekler görmek mi daha ürkütücüdür, boşalmış kafatasları görmek mi, kim karar verebilir?”
Sayfa 15·Kitabı okudu
“Duygularla ilgili şeylerde erkekler kadınların ne kadar altında!”
Sayfa 237·Kitabı okudu

Fulya Doksar

, bir kitap okudu
8/10
·264 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 36. kitabı
Halid Ziya Uşaklıgil
8.3/10 · 34,8bin okunma
Reklam